Klachtenregeling.
Bij Dental Delft Junior doen wij er alles aan om u een zo goed en prettig mogelijke behandeling te kunnen geven. Uw tevredenheid is bij ons van groot belang. Mocht u toch niet tevreden zijn over de behandeling of de manier van informeren, neemt u dan contact met ons op. Wij bespreken uw aangegeven punt intern en zullen vervolgens samen met u tot een passende oplossing komen.
Mocht het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent, kunt u dit kenbaar maken bij uw behandelaar, de receptie of via het formulier op de website. Uw bericht wordt zo snel mogelijk intern besproken om vervolgens met u de uitkomsten te bespreken. U kunt de receptie bereiken via:
Klachtenregeling.
Indien u een klacht heeft, is het mogelijk om gebruik te maken van de KNMT klachtenregeling. Dit zijn klachtenregelingen van tandheelkundige beroepsorganisaties, waar Dental Delft Junior bij aangesloten is. Deze klachtenregelingen voldoen aan de eisen van Wet Klachten registratie Zorgsector. Deze organisaties kunnen bemiddelen tussen beide partijen. Voor meer informatie over deze klachtenregeling en de beroepsorganisaties, verwijzen wij u graag naar de websites van KNMT.